Wednesday, August 1, 2012

Archiv: Tlusťoši, jeptišky a odposlechy 29.10.2004 MF plus str. 04 Editorial, Dopisy


Vážení čtenáři, jsem budoucí prvorodič. Tedy nikoli já, nýbrž moje žena se chystá být prvorodičkou. Jako moderní budoucí otec se jí snažím stát po boku i v situacích, v nichž byly ženy v nedávné minulosti osamoceny. Díky tomu jsem se včera poprvé v životě dostal do fitcentra. V tělocvičně bylo patnáct budoucích maminek s břichy jako balony, o něco méně budoucích tatínků, cvičitelka a tělocvičné nářadí. Zatímco se děvčata s hekáním snažila ležet pohodlně, my muži jsme se učili je masírovat a vůbec dělat vše, aby ta naše společná břicha prospívala. Byla to zvláštní zkušenost, ale pomohla mi pochopit, jak se cítí tlustí lidé. Hlouběji téma pyknických spoluobčanů pojednala kolegyně Hana Profousová v článku Ze života obrů, který vychází na straně 24 tohoto čísla.
Já vím, plést dohromady tloušťku s těhotenstvím je asi jako hledat souvislost mezi tělesnou láskou a náboženstvím. Na svou obhajobu ale mohu předložit materiál, který se takovým, zdánlivě nesouvisejícím, vztahem zabývá. O strastiplném životě „milenek Krista“ - jeptišek si přečtete na osmnácté straně v článku s názvem Bůh je můj kluk z pera Radky Chromovské.
Mimo jiné o víře je také rozhovor, který s hudebním maximalistou Petrem Maláskem vedl Luboš Nečas. Pokud vás zajímají spíše politické tanečky, můžete se na straně 22 ponořit do analýzy tzv. Kořistkovy aféry, kterou pro vás pod titulkem Válka o odposlechy připravil novinář Petr Suchý.
Dnešní „plusko“ samozřejmě přináší kvantum dalšího zajímavého čtení, ale to už si najděte sami, milí čtenáři. Jako budoucí prvorodič totiž spěchám odposlouchávat břicho své ženy. Uvnitř se dějí věci mnohem zajímavější než bychom mohli uslyšet v telefonu i kdyby patřil ausgerechnet Topolánkovi nebo třeba Klausovi.
Na shledanou za týden se těší 

No comments: